top of page
  • Oana

Cu autorulota la mare

Actualizată în: 24 mai 2022

Așteptam cu nerăbdare încă un weekend pe care să îl petrecem în natură sub razele calde ale soarelui de mai. Planurile inițiale erau să plecăm cu copiii la munte, să facem foc de tabăra și să se joaca cât e ziua de lunga pe malul unui rău. Și cum vremea nu era potrivită pentru o vacanta la munte, deoarece ploua în toate cele 3 zile, am schimbat muntele în favoarea litoralului.

După cum am mai povestit, unul dintre cele mai mari avantaje al vacanțelor cu autorulota este faptul că iți poți schimba destinația chiar pe ultima sută de metri. Am fost cu toții de acord că ne dorim să alegem un loc retras, în mijlocul naturii și de aceea am plecat către plaja Tuzla.

Cum a fost cu autorulotele la mare în luna mai o să vă povestesc în cele ce urmează:

1. Am ales destinația în funcție de vreme

Primăvara ne oferă temperaturi și condiții perfecte pentru a petrece întreaga zi în aer liber. Împreună cu câțiva prieteni, ne doream să plecăm din oraș pentru câteva zile. Știm din călătoriile anterioare câteva locuri potrivite la munte, unde copiii se pot plimba cu bibicleta, se pot juca pe malul răului, pot face drumeții și multe alte activități. În toatele zonele de munte urma să plouă, de aceea ne-am reorientat către mare. Având în vedere că nu depindeam de rezervări la hotel sau alte aspecte de genul acesta, a fost o decizie inspirată, deoarece vremea a fost perfectă, liniștită și copii s-au jucat atât pe plajă cât și pe lângă autorulote de dimineața până seara.

2. Farmecul litoralului în luna mai

În luna mai razele soarelui sunt blânde, nu te copleșește căldura și bineînțeles plajele sunt libere, deoarece turiștii încă nu sunt în număr mare. La Tuzla încă se mai poate campa offcamping și pe coasta de la malul mării sunt foarte multe autorulote si rulote campate. Zona este curată și liniștită, exact așa cum ne doream. Fiind o zonă sălbatică, nu este nimic amenajat în jur și de aceea trebuie să iei în calcul să iți gestionezi foate bine atât cumpărăturile, cât și resursele de apă.

Copiii au fost cei mai fericiți! S-au jucat în nisip, au adunat scoici și melci, au aruncat cu pietre în apă, au făcut concurs de alergat pe plajă, au construit, s-au jucat cu mingea și s-au odihnit sub razele calde de soare. Când nu erau pe plajă, erau pe bicicletă sau în drumeții prin locurile apropiate.

Își consumau energia și imediat după cină, adormeau foarte devreme, atfel încât noi adulții ne puteam bucura în liniște de un pahar de vin însoțit de o priveliște minunată către mare sub culorile apusului.

3. Avantajele unei vacanțe cu autorulota

Sunt multe avantaje pe care le pot enumera atunci când pleci într-o vacanță cu autorulota. Însă în această vacanță cele mai importante pentru noi au fost:

- Iți poți schimba destinația în orice moment – și locația aleasa s-a dovedit a fi una perfectă atât pentru copii cât și pentru noi. Chiar ne era dor de mare!

- Confortul te însoțește oriunde. Chiar dacă am ales o locație retrasă de civilizație, noi nu am dus lipsă de nimic. Ne-am făcut cumpărăturile astfel încât să avem toate cele necesare, am făcut grătar, am avut băutură rece și gustări proaspete. Am avut același conform ca într-o cameră de hotel, insă cu multă libertate si relaxare.

- Răsărituri și apusuri de neuitat la malul mării. Am savurat cafeaua privind răsăritul și ne-am servit cina în culorile apusului, însoțiți de ciripitul pasărilor, freamătul valurilor, zâmbetele și povestirile celor dragi.

Experiența vacanțelor cu autorulotele FreedomCamper este unică și oferă amintiri de neuitat!